Buying A Car From Leasing1

קניית רכב מליסינג

איך ליהנות משימוש ברכב חדש כל כמה שנים, מבלי להתעסק בקנייה ובמכירה שלו? עסקת ליסינג פרטי לרכב עם אלבר - כול מה שחשוב לדעת

רכב מהווה את אחת הקטגוריות הגדולות ביותר בהוצאות משקי הבית בישראל. אחרי הוצאות על מגורים ועל מזון, כמעט תמיד יגיע סעיף הרכב – ממחיר הרכישה, דרך ביטוחים ועד טיפולים במוסך והוצאות על דלק. בימים אלו, כשהמחירים מטפסים והחגורה חייבת להתהדק, קניית רכב חדש היא הוצאה שלא תמיד אפשרית עבור רבים מאיתנו. אבל החזקת רכב בישראל היא חיונית ממש כמו מגורים או קניות בסופר.
מה עושים? בימינו, התשובה היא הרבה פעמים - ליסינג.


מה זה עסקת ליסינג לרכב?

בשנים האחרונות, הפכה קטגוריית הליסינג הפרטי לפופולרית מאוד בענף הרכב. מה זה ליסינג לרכב? עסקת ליסינג לרכב מליסינג היא למעשה חכירה של רכב חדש או משומש לטווח ארוך, לרוב עד 3 שנים. במשך התקופה הזאת הלקוח מחזיק ברכב ומשלם לחברת הליסינג תשלום חודשי. הרכב יהיה רשום על שמה של חברת הליסינג, עד תום התקופה, ואז עומדות בפני הלקוח מספר אפשרויות: הראשונה היא להחזיר את הרכב ולסיים את ההתקשרות עם חברת הליסינג, השנייה היא להתקדם לעסקת ליסינג חדשה עם רכב אחר ואפשרות שלישית, הניתנת באלבר כהטבה ללקוח, היא לרכוש את הרכב בהנחה של 10% ממחיר המחירון שלו. אלבר מציעה את הליסינג עם רכב חדש 0 קילומטר, כלומר רכב שמעולם לא נסעו בו – אחת העסקות המשתלמות ביותר בתחום ליסינג הרכב, עליה יפורט בהמשך.

 

לקוחה לוחצת יד לנציג מכירות

סוגי הליסינג הקיימים

 

ליסינג פרטי:

מסלול זה מיועד ללקוחות פרטיים, ומשמש לרוב כחלופה לרכישת רכב חדש. מה כולל ליסינג פרטי? באלבר מאצ' הלקוח למעשה מרכיב את העסקה לפי הצרכים שלו. הוא יכול לבחור, למשל, אם לשלם מקדמה חד פעמית, בסכום לבחירתו, על מנת להקטין את התשלומים החודשיים או לוותר עליה ולהתחיל את העסקה ישר מתשלומים חודשיים. הוא יכול לבחור את כמות הק"מ (הנסועה), סוג הרכב ואת משך העסקה ואף להוסיף לה מרכיבים מתחום הליסינג התפעולי, כמו טיפולים לרכב וביטוח. בתום התקופה, הלקוח יכול לבחור בין החזרת הרכב ללא התחייבות כספית לבין גלגול עסקת הליסינג לרכב חדש או רכישת הרכב במחיר מוזל. זהו ליסינג שמתאים ללקוחות פרטיים המעוניינים לנהוג ברכב חדש, אך אינם מעוניינים או אינם יכולים לרכוש אותו במלואו.

 

ליסינג תפעולי:

מסלול זה כולל את כל העלויות הכרוכות בהחזקת רכב, לרבות תשלום חודשי קבוע, ביטוח, אגרות, טיפולים ותיקונים. סכום התשלום החודשי משולם לחברת הליסינג, והיא אחראית לכל הטיפולים והתשלומים הנלווים. ליסינג תפעולי מתאים ללקוחות פרטיים ועסקיים המעוניינים להימנע מהתעסקות בהיבטים הניהוליים של החזקת רכב.



למה כדאי לעשות ליסינג פרטי?

כשנהגים מעוניינים ברכב חדש, רבים מהם יעצרו וישאלו את עצמם האם רכב חדש בליסינג פרטי עדיף על פני ביקור בסוכנות המכירות הקרובה, ורכישה ישירה של מכונית מהיבואן. אז האם כדאי לעשות ליסינג פרטי? יש לכך כמה יתרונות:

- מגוון גדול של רכבים:

חברת ליסינג כמו אלבר מחזיקה במגוון רחב של סוגי רכבים, כך שלא תצטרכו לטרטר את עצמכם ברחבי הארץ כדי למצוא את הדגם הרכב שבו אתם מעוניינים.

- גמישות מלאה:

באלבר Match מתאימים את תנאי העסקה לפי הצרכים שלכם. ניתן, למשל, לקבל רכב חדש בעסקת ליסינג, ללא מקדמה בכלל ואפשר גם להחליף את הרכב באמצע התקופה לפי הצורך.

- משתלם כלכלית:

בליסינג, לא צריך לקחת הלוואה יקרה מהבנק כדי לנהוג ברכב חדש וגם לא סופגים את ירידת הערך שלו בתום תקופת השימוש. חברת הליסינג מציעה לכם ליהנות משימוש ברכב חדש, בתשלום חודשי, עד לתקופה של 3 שנים (36 חודשים), שלאחריה תוכלו להחליט אם להמשיך לעסקת ליסינג חדשה, לסיים או לרכוש את הרכב במחיר מוזל. המחיר החודשי בעסקת ליסינג, לרוב יהיה גם נמוך יותר מירידת הערך של הרכב.

- הקפדה על טיפולים:

חברת הליסינג מחויבת לשמור על מצב הרכבים שלה. רכבים הנמצאים במגרש של חברת הליסינג זוכים לטיפולים קבועים וטובים במוסך, כך שכל תקלה מטופלת בקפידה ולא מוזנחת.

- פחות התעסקות:

במקום חיפושים בלתי נגמרים באינטרנט, משא ומתן מפרך והמתנה למשלוחים, חברת ליסינג מאפשרת להגיע למקום אחד מרכזי בו תוכלו לבחור רכב מתוך מגוון רחב של רכבים בהתאם לתקציב שלכם.

 

טיפים לעסקת ליסינג רכב

איך לקחת רכב מליסינג, ולדעת שאנחנו עושים את זה נכון? הנה כמה טיפים לצאת איתם לדרך:

 

1- הכירו את צרכי הנסיעות שלכם

בעסקת ליסינג פרטי, לכמות הנסועה השנתית יש משקל בקביעת גובה התשלומים החודשיים וחברת הליסינג אף קובעת כמות קילומטרים מירבית שניתן לנסוע ברכב במהלך תקופת הליסינג (על מנת להגן עליו משחיקה מוגברת). אם חורגים ממנה, נדרשים לשלם קנס. לכן חשוב לדעת מראש מה היקף השימוש שלכם ברכב וכמה קילומטרים אתם צפויים לנסוע בו. אם אתם לא בטוחים, רצוי לבחור בכמות המירבית על מנת להימנע מקנס.

 

2- אל תהיו מקובעים על דגם אחד

 דגם רכב מסוים עשוי להשתנות בין חברות הליסינג בהתאם למלאי הזמין אצל כל חברה לכן כשאתם מקובעים על דגם אחד, יכול להיות שהוא לא יהיה זמין במלאי אבל חכו לפני שאתם מחליטים שהעסקה לא מתאימה בחברה, קבלו מהנציג הצעה לרכבים נוספים שיכולים להתאים לכם. חשוב תמיד להיות פתוחים להצעות נוספות.

 

מהי עסקת רכב 0 קילומטר?

חברות הליסינג בישראל רוכשות כמחצית מהרכבים החדשים הנמכרים במדינה. הן מקבלות הנחות על מחירי הרכב שהלקוח הפרטי לא יכול לקבל. לכן יש להן את האפשרות לתת מחירים אטרקטיביים למי שמעוניין לנסוע על רכב חדש בלי לרכוש אותו..

ההוזלה מתבססת על כך שהרכב נרשם כרכב יד שנייה, כי הבעלים הראשון הוא חברת הליסינג. חברת הליסינג כמובן לא עשתה שימוש ברכב, ולכן הרכב נקרא 0 קילומטר, ועניין היד-שנייה הוא רק על הנייר. במשך תקופת החכירה, הלקוח נוהג למעשה ברכב חדש שמעולם לא נסעו בו ובתום התקופה, יכול לבחור אם לרכוש אותו ב-10% הנחה ממחירו במחירון לוי יצחק. כך הוא ניהנה מרכב חדש שלבסוף נרכש במחיר סופי מוזל ביחס לשוק, בקילומטראז' נמוך יחסית בעת העברתו לבעלות מלאה של הלקוח.

 

 

ליסינג לרכב עושים באלבר

אז ליסינג הוא פתרון מצוין למי שמחפש לנהוג ברכב חדש מהניילונים, במחיר ובתנאים מצוינים ועם מינימום דאגות. וליסינג, עושים אצל חברה שמתמחה בתחום.

אלבר היא חברה מובילה בענף הליסינג בשוק הישראלי, החל מליסינג תפעולי וניהול ציי רכב לעסקים וחברות, ועד לליסינג פרטי, השכרת רכב, עסקאות 0 קילומטר וטרייד-אין. עם ניסיון של כמעט 30 שנה בתחום, ופריסה ארצית נרחבת של למעלה מ-40 סניפי מכירת רכב, 12 אולמות תצוגה וליסינג וכ-30 סניפי השכרת רכב – אלבר יודעת לתת מענה לכל סוג של לקוח.

מעבר לכך, אלבר גם מציעה גמישות מלאה בתנאי עסקת הליסינג הפרטי, על פי מודל אלבר Match החדש שלה , שמאפשר התאמה מלאה של תנאי העסקה לצורכי הלקוח: בחירת רכב חדש ומתאים, התאמת כמות הקילומטרים לפי צרכי הנסיעות הצפויים, שילוב שירותי ביטוח וטיפולים לפי הצורך, קביעת תקופת העסקה בין 12 ל-36 חודשים, וכמובן להחליט אם לשלם מקדמה כלשהי או לא, שמשפיעה על גובה התשלום החודשי.

במודל זה ניתן גם להחליף את הרכב במהלך התקופה לפי הצורך של הלקוח, בלי שום שאלה, קנסות או דמי ביטול. בסוף תקופת העסקה הלקוח יכול לבחור אם להחזיר את הרכב בלי התחייבות כספית או לרכוש את הרכב ב-10% הנחה ממחיר המחירון או להמשיך לעסקה חדשה על רכב חדש.

אז אם אתם מתעניינים לגבי קניית רכב מליסינג, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לקבלת הצעה משתלמת מחברת אלבר לרכישת של רכב אפס קילומטר -*3537

 

חזרה לכל הכתבות והמאמרים >>

לקוחות מסתכלים על הרכב מבפנים

לקבלת הצעה מותאמת אישית