Public Inquiries1

יצירת קשר- אלבר קרדיט

לשאלות ובירורים במוקד השירות

ימים א'-ה' 8:30-17:00

שישי ושבת המוקד סגור.

טלפון – 03-6051500 שלוחה 3

מייל- carloan-CS@albar.co.il

פניות ציבור

1. חברת אלבר קרדיט מאפשרת ללקוחותיה להגיש אליה תלונות ציבור (כמשמעותן בחוזר נותני שירותים פיננסיים 2022-10-17 שעניינו "טיפול בתלונות ציבור" של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון- "החוזר").

2. את התלונה יש להעביר לממונה על תלונות הציבור בחברת אלבר קרדיט, גב' חן דיין, באחד האופנים הבאים:

     2.1. פנייה באמצעות הדואר לכתובת הרשומה של החברה: אריה שנקר, 13 ראשון לציון. מען למכתבים: ת.ד. 9128, רמת אפעל 5219002.

     2.2. פנייה מקוונת באמצעות תיבת דוא"ל יעודית: Send Email

3. פניה של אזרח ותיק:

בנוסף לאמצעי התקשורת המצוינים לעיל, יוכל אזרח ותיק (כהגדרתו בחוזר) להגיש תלונה בע"פ בפניה טלפונית למוקד שירות לקוחות של החברה (בטלפון: 03-7502441), תוך ציון שמדובר באזרח ותיק המעוניין להגיש תלונה בע"פ. נציג מוקד שירות לקוחות יעביר את פרטי הפנייה לממונה על תלונות ציבור בחברה.

ליצירת קשר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם