Trade In Car1

טרייד אין לרכב

החליפו את הרכב הישן שלכם ברכב חדש בעסקת טרייד אין נוחה ומשתלמת!

במקום להתעסק בכל הבלאגן סביב מכירת הרכב הישן ורכישת רכב חדש, פשוט בואו לאלבר ושדרגו את חוויית הנסיעה שלכם: אנחנו נרכוש מכם את הרכב הישן - מכל שנתון, מכל שנת ייצור ובמחיר אטרקטיבי – ואתם תצאו מכאן ברכב חדש!

מה זה טרייד אין?

עסקת טרייד אין היא עסקה שמקלה עליכם להתחדש ברכב משנתון מתקדם בכך שהיא חוסכת לכם את הטרחה וכאבי הראש שקשורים למכירת הרכב הישן.

זה עובד ככה: בואו לסניף אלבר הקרוב אליכם וקבלו מאיתנו שתי הצעות מחיר: אחת היא הצעת מחיר הוגנת לרכישת הרכב הישן שלכם. היא מחושבת לפי מחיר המחירון אבל גם קשורה לעוד פרמטרים כמו קילומטראז', המצב המכני של הרכב, בעלים קודמים, תוספות חריגות וכדומה.

הצעת המחיר השניה שתקבלו היא לרכישת רכב חדש – והיא מחושבת כהפרש שבין מחירו המלא לבין ההצעה שקיבלתם עבור הרכב הישן. זה הכל. פשוט, נכון? בעסקת טרייד אין אתם מגיעים אלינו ברכב הישן, משאירים אותו אצלנו ויוצאים עם רכב חדש. תתחדשו!

יש סוגים נוספים של עסקאות טרייד אין (אפשר למשל לרכוש רכבים יד שנייה או שלישית ולאו דווקא רכבים חדשים), אבל באופן כללי הרעיון פשוט מאוד: "נפטרים" מהרכב הישן במחיר מעולה ומקבלים בתמורה רכב חדש במחיר אטרקטיבי.

לקוח מחזיק מפתח בתוך הרכב

למי מתאימה עסקת טרייד אין של אלבר?

טרייד אין היא עסקה מושלמת עבורכם במיוחד אם אין לכם הרבה זמן להתעסק במכירת הרכב הישן או בחיפוש רכב חדש, ואם אתם לא רוצים להישאר בלי רכב אפילו ליום אחד: במקום לפרסם באינטרנט או מפה לאוזן, לפגוש מתעניינים פוטנציאליים או לדאוג להעברת בעלות, פשוט מוכרים את הרכב הישן לאלבר. ואז, במקום להמתין כמה ימים או כמה שבועות כדי לרכוש רכב חדש, מקבלים את המפתחות מיד עם מסירת הרכב הישן.

וגם, משום שאנחנו נרכוש מכם את הרכב במחיר הוגן, עד מחיר המחירון - עסקת טרייד אין יכולה להתאים גם לבעלי ובעלות רכב שניסו למכור אותו במחיר מחירון בשוק ולא מצאו קונה, או שפשוט לא כל כך טובים בניהול משא ומתן על המחיר.

עוד יתרונות של טרייד אין באלבר

- תנאי מימון נוחים: גם תקבלו רכב חדש במחיר מופחת וגם (בתנאים מסוימים) תנאי מימון נוחים.
- יעילות: מרגע שתיכנסו עם הרכב הישן לסניף אלבר ועד שתצאו ממנו עם רכב חדש, כולל כל תהליכי הביטוח והמימון, יעבור שעה. גג.
- מגוון: באלבר יש היצע אדיר של רכבים, כולל הדגמים החדשים והמבוקשים ביותר. בוודאות תמצאו כאן את הרכב החדש שיתאים לכם בול.
- שקיפות: כל הרכבים שלנו מטופלים ומתוחזקים היטב, ותקבלו מאיתנו גם את היסטוריית הטיפולים המלאה של הרכב החדש שלכם.

עסקת טרייד אין באלבר פשוט משתלמת!

בואו אל אחד מסניפי אלבר הקרובים אליכם והחליפו את הרכב הישן בחדש במהירות, נוחות ויעילות.

טרייד אין יבטיח שתחסכו הרבה זמן וכסף, ואחנו בטוחים שתהנו מהדרך.

 

לעוד בנושא:

קניית רכב

מכירת רכב משומש

ייעוץ לקניית רכב חדש

השכרת רכבים נגישים

אלבר קרדיט- מימון לרכב חדש או יד ראשונה

דשבורד של הרכב

לקבלת הצעה מנציג אלבר