Trade In Motorcycle1

טרייד אין אופנוע

אם בעבר עסקת טרייד אין הייתה שייכת לעולם הרכב בלבד, הרי שבשנים האחרונות טרייד אין הפכה לטרנדית מאוד גם בתחום האופנועים והקטנועים.

רבים מאתנו מעוניינים להיפטר מהרכב הישן שלנו ולהשתדרג לדגם מתקדם, חדש וטוב יותר. אלא שתהליך החלפת הרכב כרוך פעמים רבות בהתעסקות גדולה, בבזבוז זמן, אנרגיות וכאב ראש. הפתרון לכך הוא לבצע עסקת טרייד אין. משמעות המושג ״טרייד אין״ היא החלפה בעסקת טרייד אין, בעל הרכב הישן מגיע לחברה המציעה שירותי טרייד אין על מנת להחליף את רכבו ברכב חדש יותר. הוא מקבל הצעת מחיר לרכישת הרכב הישן שבבעלותו והצעת מחיר לרכישת רכב חדש בו הוא מעוניין . אם העסקה מתאימה לו, עליו להוסיף את ההפרש בין עלות הרכב הישן לעלות הרכב החדש. לאחר סגירת העסקה, בעל הרכב משאיר את הרכב הישן אצל החברה ויוצא עם הרכב החדש עוד באותו יום.

אם בעבר עסקת טרייד אין הייתה שייכת לעולם הרכב בלבד, הרי שבשנים האחרונות טרייד אין הפכה לטרנדית מאוד גם בתחום האופנועים והקטנועים.

מה זה טרייד אין אופנועים?

במשך השנים, האופנוע או הקטנוע שלכם צובר בלאי. מופיעות בו תקלות שונות הוא עלול לעבור תאונות ועם כל קילומטרז׳ שהאופנוע צובר הוא מאבד מהערך שלו. ככל שהאופנוע יאבד מערכו יהיה לכם קשה יותר למכור אותו. אם האופנוע  או הקטנוע שלכם כבר ״עשה את שלו״ תוכלו לבצע טרייד אין אופנועים ולהחליף את האופנוע או הקטנוע בדגם חדש יותר שלא נוטה להתקלקל ואין לו בלאי. מעבר לכך לרבים מבעלי האופנועים והקטנועים מתחשק מדי פעם להשתדרג לאופנוע חדש יותר שיש לו ביצועים טובים יותר שמות אם לנסיעות ארוכות יותר עם עיצוב מרשים יותר ובעל נפח מנוע גדול יותר בהשוואה לאופנוע או הקטנוע הישן שברשותם.

אז אם אתם מעוניינים להיפטר בקלות מהאופנוע או מהקטנוע שלכם, ולרכוש אופנועים או קטנועים חדשים, כדאי שתכירו את עסקת טרייד אין לקטנועים וטרייד אין לאופנועים שמציעה חברת אלבר.

 

אופנוע הארלי דוידסון

כיצד מתבצעת עסקת טרייד אין לאופנועים?

במסגרת עסקת טרייד אין, אתם מגיעים עם האופנוע או הקטנוע הישן שלכם לחברה המתמחה בעסקאות טרייד אין לאופנועים כמו חברת אלבר. אתם תקבלו מנציגי החברה הצעת מחיר לאופנוע שברשותכם, שלעיתים תואמת למחיר המחירון של האופנוע. הצעת המחיר אותה תקבלו על האופנוע או הקטנוע שלכם תלויה בכמה גורמים: הקילומטראז׳ שעשה האופנוע, כמה בעלים קודמים היו לאופנוע, האם הוא עבר תאונה והאם יש בו ליקויים אסתטיים ותקלות שונות. על מנת לוודא שתקבלו הצעת מחיר הוגנת, חשוב להציג מראש את היסטוריית הטיפולים באופנוע, הטסט האחרון שעבר ואת תוצאות הבדיקות שביצעתם לאופנוע במכון מורשה או במוסך.

לאחר שתקבלו הצעת מחיר לאופנוע שברשותכם תקבלו גם הצעת מחיר לאופנוע חדש ומתקדם יותר מבין ההיצע הנרחב של האופנועים הנמצאים במגרשי החברה. את ההפרש בין מחיר האופנוע הישן למחיר האופנוע החדש תוכלו להשלים במזומן או בתשלומים בפריסה נוחה במיוחד ובהתאם לתקציב שלכם.

עוד באותו יום תוכלו להשאיר את האופנוע הישן שלכם אצל חברת אלבר ולצאת עם המפתחות לאופנוע חדש ומתקדם יותר.

למי מתאימה עסקת טרייד אין לאופנועים?

טרייד אין היא עסקה המתאימה לאנשים הזקוקים לאופנוע באופן שוטף הזמן שלהם מוגבל והם אינם רוצים להגיע למצב של ״בין אופנועים״. באמצעות טרייד אין בעלי האופנוע יכולים למכור את האופנוע הישן שלהם ולצאת עם אופנוע חדש במהירות ובנוחות רבה.

בנוסף לכך עסקת טרייד אין מתאימה גם לבעלי אופנועים שהאופנוע או הקטנוע שלהם הוא בעל סחירות נמוכה. אותם אנשים ניסו למכור את האופנוע ללא הצלחה או שהם חוששים לנהל משא ומתן עם קונים פוטנציאליים. עבורם טרייד אין הוא הפתרון המושלם ביותר.

מהם היתרונות של טרייד אין לאופנועים?

אין צורך להתעסק במכירה

עסקת טרייד אין מאפשרת לכם לחסוך בזמן אנרגיות וכאב ראש הכרוך במכירת האופנוע שלכם. אין צורך לפרסם את הרכב שלכם בלוחות האופנועים בעיתונים או באתרי האינטרנט לטרטר את עצמכם בפגישות עם קונים פוטנציאלים לנהל איתם משא ומתן מייגע ולדאוג להעברת הבעלות על האופנוע. בחברת אלבר תוכלו לסגור את כל הסיפור במהירות רבה בתוך שעות ספורות והכל תחת קורת גג אחת.

היצע רחב של אופנועים

אין צורך לבזבז זמן על חיפושים ולנסוע למקומות שונים ברחבי הארץ כדי למצוא את האופנוע המתאים לכם. בחברת אלבר המתמחה בעסקאות טרייד אין לאופנועים וקטנועים תמצאו מגוון אופנועים וקטנועים בדגמים שונים ושל חברות רבות. תוכלו להתרשם מהאופנועים והקטנועים הרבים הנמצאים במגרשי החברה ולבחור את האופנוע או הקטנוע בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם.

איכות

אתם יכולים להיות רגועים שהאופנועים בחברת אלבר עוברים תחזוקה שוטפת ושהחברה מבצעת את הטיפולים הטובים והמוקפדים ביותר. כל אופנוע מגיע עם אחריות ואין חשש למקרים של הונאה וחוסר אמינות כפי שקיימים לעיתים בשוק הפרטי. החברה מתחייבת למסור לכם אופנוע תקין ובטוח לנסיעה על הכביש ולהציג בפניכם את היסטוריית הטיפולים המלאה של האופנוע. בעסקת ״טרייד אין״ יש לכם אמא ואבא לאופנוע שרכשתם כך שאם צצות בעיות כלשהן יש לכם תמיד לאן לפנות.

החלפה מאופנוע לרכב

עסקת הטרייד אין הקלאסית היא עסקה שבה מחליפים רכב פרטי ברכב פרטי חדש יותר. לצד זאת כפי שכבר ציינו ישנה אפשרות להחליף אופנוע ישן באופנוע מתקדם יותר. מעבר לאופציות האלו תוכלו לבדוק גם אפשרות של החלפת האופנוע ברכב וההפך. אם אתם מעדיפים להחליף את האופנוע שיש ברשותכם בכלי רכב כמו מכונית משפחתית למשל המותאמת יותר לצרכים שלכם תוכלו לבחון זאת מול חברת הטרייד אין.

מימון
במגזר הפרטי אפשרויות המימון שלכם לרכישת אופנוע חדש הן מוגבלות. אם תרצו לרכוש אופנוע מאדם פרטי לא תוכלו לשלם לו בתשלומים ואם אין בידכם את הסכום הנדרש תיאלצו לקחת הלוואה מהבנק בתוספת ריביות. לעומת זאת חברת אלבר מציעה אפשרויות מימון נוחות כמו פריסת תשלומים רחבה מימון חוץ בנקאי או עסקת ליסינג (השכרה של האופנוע לתקופה מוגבלת הקבועה מראש).

 אז אם אתם מעוניינים להחליף את האופנוע הישן שלכם באופנוע חדש בתהליך מהיר ונוח במיוחד,

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבל הצעת מחיר משתלמת מהארלי דיווידסון ומדיאלים המתמחה בטרייד אין לאופנועים>> *3537

 

חזרה לכל הכתבות והמאמרים >>

רוכב הארלי יושב על האופנוע

ליצירת קשר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם