דף הבית > כתבות ומאמרים > שלב נוסף במהפכת השירות של אלבר old

שלב נוסף במהפכת השירות של "אלבר"- קמפיין שירות פנים ארגוני

תחת הסיסמא: 'אחד בשביל כולם, כולם בשביל הלקוח', יוצא בימים אלה לדרך קמפיין פנים ארגוני בחברת הליסינג 'אלבר', המהווה שלב נוסף במהפכת השירות שעוברת החברה בשנתיים האחרונות.

מטרות העל של המהלך נועדו להעמיק את המודעות לשירות איכותי וסטנדרטים גבוהים, הטמעת ערכים של שיתוף פעולה חוצה ארגון וממשקי עבודה פנים ארגוניים, כגורמים משפיעים על שביעות רצונו של הלקוח. ביום חשיפת הקמפיין כל החברה, כולל הסניפים שבפריסה ארצית, מותגו על פי הקמפיין החדש, באמצעות שורה של אלמנטים שיווקיים. במקביל, החלו להתקיים סדנאות שרות מקצועיות לכל עובד על ידי צוות מומחים בתחום השירות. נערכה פעילות 'חילופי זוגות', פעילות שבמהלכה עובדים מצטרפים לעובדים ממחלקות אחרות למספר שעות, על מנת ללמוד מקרוב את העבודה בתחומים המשיקים זה לזה ונעשו פעילויות שונות ומגבשות שמעבירות ערכים של שיפור שירות, וכיצד כל אחד בתחומו יכול לתרום למאמץ המשותף. את הקמפיין כולו יחתום אירוע מסכם שבמהלכו יוצגו ההישגים עד כה ויוענקו פרסים לעובדים ומחלקות שהצטיינו במהלך הקמפיין.

הקמפיין האמור הינו חלק ממהפכת השירות שמובילה כיום אלבר, שמטרתה לחזק את הקשר של החברה עם הלקוחות, ובעיקר לתת מענה טוב יותר ללקוחות הקטנים והבינוניים. אלבר השקיעה עד כה במהפכת השירות למעלה מ-20 מיליון שקלים.
לפי דברי עידו קידר, סמנכ"ל השירות והתפעול של החברה: "בקמפיין זה החלטנו להתמקד בשירות הפנים ארגוני ולתת לעובדים את הכלים להתמודד עם האתגרים הן מבפנים והן מחוץ, מתוך הכרה בשרשרת השירות שבסופה תמיד ניצב הלקוח. זהו פרק נוסף בתוך המאמץ הכלל ארגוני באלבר בשנתיים האחרונות להביא את החברה להיות בשורה הראשונה של נותני השירות במשק".

חזרה לכל המאמרים >>