Buying A Car1

קניית רכב

יתרונות לקניית רכב מחברות ליסינג

מגיע השלב בו מתקבלת החלטה רציונאלית שהגיע הזמן למכור את הרכב הקיים ולקנות רכב חדש במקומו. הסיבות למכירת רכב רבות: שנתון הרכב – תפקוד הרכב יורד, יש תקלות רבות ברכב הנובעות ממספר השנים שהרכב על הכביש, צרכים אחרים- המשפחה התרחבה וצריך רכב גדול יותר ועוד. ניתן לעשות את ההליך של רכישת רכב וקניית רכב באופן פרטי, כלומר לפרסם באחד מהפורטלים את הרכב שברצונך למכור ובמקביל לחפש רכב חדש במקומו.

לרוב, בחירה בדרך זאת כרוכה בהרבה כאב ראש וזמן מבוזבז היות וצריך לתאם שעה שמתאימה לקונה הפוטנציאלי ובמידה
והרכב מתאים להגיע למכון לבדיקת הרכב. לא תמיד מגיעים לעמק השווה ואז מתחיל המשא ומתן על המחיר. מנגד, הרכישה של האוטו החדש גם היא מלווה בהרבה תימרונים וכאב ראש, אתה לא תמיד יודע מי האדם שעומד מולך ועד כמה הוא אמין, לצערנו מכוני הבדיקה לא יכולים לעלות על כל דבר שנעשה עם הרכב על ידי הבעלים הקודמים כך שמכל צד של העיסקה אתה נמצא בבעיה.

אופציות נוספות לקניית רכב

בתקופה האחרונה נפתחה אופציה נוספת , קניית רכב מחברות ליסינג. ישנם יתרונות רבים אשר הופכים את חווית המכירה וקנייה מחברות ליסינג לכדאית.הסיבה הראשונה היא כמובן המחיר.בהרבה מהמקרים רכישת רכב מחברת ליסינג הינה זולה יותר מאשר ממכירה של אדם פרטי, היות ומדובר בגוף כלכלי איתן ויציב אשר יכול לספק הטבות ומחירים זולים יותר לרכישה.ישנם עוד יתרונות לפנייה לחברות ליסינג כפי שתוכלו לקרוא בהמשך.

לחיצת יד וסגירת עסקה

יתרונות לחברות ליסינג

- בליסינג פרטי (ליסינג מימוני) מסלולי תשלום נוחים בהרבה מהמקרים תמצאו אפיקי תשלום נוחים, כגון חלוקה לתשלומים והלוואה לרכב חדש, מה שלא תוכלו למצוא בקנייה מאדם פרטי שכל הסכום הינו כאן ועכשיו.

- אמינות חברות ליסינג כמו אלבר למשל מציעות שירות נוח ואמין . לא צריך לדאוג בנוגע לאדם שעומד מולך, האם הוא אמין ? האם הרכב במצב טוב? הרי אם תהיה בעיה עם הרכב לאחר קנייתו, אין כתובת לפנות אליה כאשר אתה רוכש מאדם פרטי ובעצם מדובר בהימור שיכול להתברר כלא כדאי.ההמלצה הינה לפנות לחברה מוכרת וגדולה בשוק.

- ראש שקט ישנן חברות ליסיניג שדרכן ניתן לבצע מכירת רכב משומש וקניית רכב חדש, הכל מרוכז תחת קורת גג אחת .בחברות גדולות ישנו מערך מסודר של מכירת רכב, הדואג לתקן את הרכב שנמכר ומנגד מערך שתפקידו להיות ממונה על צי הרכב שמיועד לקנייה. ישנה אחריות של החברה לתקופה שמוסכמת מראש ומאוגדת בחוזה, כך שלא יהיה מצב ששבוע לאחר קניית הרכב מתגלים ליקויים שמצריכים את הקונה לממן את התיקון שלהם על חשבונו.

- היצע רכב- בחברות גדולות תוכלו למצוא מגוון רכב של רכבים כגון- יונדאי, מזדה ועוד. בנוסף, תוכלו למצוא דגמים שמיועדים לצרכים שונים- משפחות הצריכות רכבים גדולים יותר, רכבים חסכונים בדלק למי שמרבה בנסיעות ועוד.

המלצתנו הינה לפנות לשירותי חברות ליסינג כאשר ברצונכם לבצע פעולה של רכישת רכב.

קיימות חברות ליסינג רבות וחשוב לבדוק כל חברה, לבקש המלצות מאחרים ולפנות לחברות הגדולות והאמינות.

 

לעוד בנושא:

טרייד אין

מכירת רכב משומש

ייעוץ לקניית רכב חדש

השכרת רכבים נגישים

אלבר קרדיט- מימון לרכב חדש או יד ראשונה

מארז מתנה של מפתח רכב

לקבלת הצעה מנציג אלבר